12 Eylül 2012 Çarşamba

BABAM VEFAT ETTİ

    Annem ve babam temmuzun 16 sında köye gitmişlerdi.1 eylülde annemizi istanbula geleceğini beklerken hep beraber biz babamızın cenazesine gittik.Babam elma ağacına çıkmış elma toplamış ve ağaç kötünden sökülerek bahçeden aşağıya uçmuş babamda aldında kalmış .Dalı kırılsa dalı kırıldı derim şu anda tek söylediğim alacağı nefes o kadarmış.
  Ben babamı küçükken görerek büyüdüm 24 saat çalışıyordu nöbetten çıkarak eve gelip uyuyordu kitap okuyordu.Bizleri büyütüler meslek sahibi yaptılar.Babam torununu gördü yeğenim dedesini tanıyor.Yeğenim bana ramazan öncesi kahve falı bakınca halacığım çok üzülüyorsun ağlıyorsun diyordu ve cenaze gördü. Daha sonra babam dahi 4 cenazemiz oldu buyıl bizim için çok kötü geçti ani vefatlarımız oldu.
     Köyde veya karasuda olsa telefon açıp sesini duyabilirim şimdi öyle değil göremeyeceğim, sesini duyamayacağım ,dokunamayacığım, kucaklayıp öpemeyeceğim.
   Ben ,annem ve kardeşim evde birbirlerimize tiyatrocular gibi oyun oynuyoruz birbirimize gülmeye çalışıyoruz.
  Babamı çok özlüyorum biliyorumki bizi görüyor bizi duyuyor fakat cevap veremiyor.

   İyi bir evlat olmak için uğraşacağım SENİ ÇOK SEVECEĞİZ BABACAĞIM

7 yorum:

  1. allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun. başınız sağolsun. çok üzüldüm, gözlerim doldu inanın :(

    YanıtlaSil
  2. Başın sağolsun canım yaaa...kaza sonucu kaybetmek daha bir zor oluyor...Allah sabır versin....

    YanıtlaSil
  3. BURCU VE BANU HANIMCIĞIM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERİNDE ALLAH ANNE VE BABANIZI SİZLERE BAĞIŞLASIN.HER YAŞTA İHTİYACIMIZ VAR ONLARA HER ŞEYİN YARATICISI GERİ ALDI ZAMANSIZ

    YanıtlaSil
  4. Blogunuza yeni geldim ve böylesine üzücü bir haberle karsilastim.
    Mekani cennet olsun, size de sabir diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Semi m .eller malesef hayatın tek bilinen gerçeği ve acı bir gerçek.AMİN

    YanıtlaSil
  6. başınız saolsun ,Allahrahmet etsin ,geride kalan sizlerede sabır versin ...

    YanıtlaSil
  7. Çiğdem hanımcığım sağolun allah razı olsun .Allah sizlerede uzun ömürler versin

    YanıtlaSil