22 Kasım 2011 Salı

FAL BAKMAMIZ

    Günaydın  bayramın 3 cü günü yeğenim ve annesi giresuna gitmişlerdi abisinin düğünü vardı.Geçtiğimiz hafta sonu düğün oldu gelirken düğün tatlısındanda getirmişlerdi.Bekarlara duyrulur düğün tatlısından yemek kısmetinin açılacağı söylenir giresunda.Çay içtik benim fıstık yeğenin kahvecidir halası gibi evde topuklu terliklerinide giydi rujunuda sürdü halası gibi süslü benden daha süslü ben onun kadar değilim.

  Türk kahvesi diye tutturdu bana fal bakarsan içelim dedim kabul etti. o bana bende ona fal baktım.
 Falım gelen olarak iyi çıktı halacığım çok ağlıyorsun demeseydi daha iyi olurdu diğer söyledikleriyle idare edeceğim artık.
 
   Yeğenim hareket, tavır, huy olarak aynı ben gözleri çekmemiş insanın aynada kendisini görmek gibi bir şey.Çok iyi anlaşıyoruz alışverişe , gezmeye gidiyoruz beraberce.Seni çooookkkkk seviyorum NİSA YAĞMUR iyiki annen seni doğurmuş canım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder