29 Kasım 2011 Salı

Kış psikolojim

    Kasım ayı geldikten sonra havaların kötü olması ile beraber benimde psikolojim bozulmaya başlıyor.
Kendi içime kapanıyorum kendimi mutsuz , huzursuz , yanlız tek başına kalmış hissetmeye başlıyorum

   Kendi kendime yapacağım kendimi iyi hissedeceğim uğraşlar buluyorum.Beni çok çalışkan gören hiç boş durmazmısın diyen kişilere çok sinirleniyorum.Bir şeyler yapmayı üretmeyi seviyorum.Bunu söyleyen kişileride çok tembel görüyorum açıkcası insan sevdiği şeyleri yaparken mutlu oluyor.

  Bu dönemde kendimi kuantum felsefesinin özünde olan benimde sevdiğim sösleri söylüyorum.
     1:ÇALIŞKANIM
     2: HIRSLIYIM
    3:POZİTİFİM
    4:AZİMLİYİM
   5:GÜÇLÜYÜM
  Aynanın karşısında kendimi mutsuz,huzursuz gördüğüm zaman bu ben değilim diyorum.Ben 5 düşüncenin sonundaki GÜÇLÜ kişiyim çünkü insanlarım zayıf yönlerimi görmelerine gerek yok beni gördükleri gibi bilsinler öyle düşünsünler isterim.
  Güneş yüzünü göstersin bende kendime geleyim olmuyor böyle artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder