16 Şubat 2013 Cumartesi

DOKTOR KONTROLÜM



      Sabah altıntepede bulunan kızılaya gittim.Hastalığım için doktor kontrolüm vardı.Kulağımı gösteremedim doktorum yoktu.Öksürüğümün devam ettiği için rötgen çekildi ve kan verdim.Rötgen sonucunu aldım kan sonucu pazartesiye kaldı.İlk defa hayatımda çok düzenli olarak ilaç kullandım fakat öksürüğüm benden inatçı çıktı.
     Salı günü sabah gideceğim ve kulağımıda doktora gösteririm.Kulağımda tıkanıklık olduğu için damla kullanıyordum açılması için.Banyodan sonra kulak temizleme çubuğu ile güzelce kulağımı temizlerim evde sadece ben yaparım doğru bildiğim şey yanlışmış.Daha ileri iterek kapanmasına neden olmuşum bilmeden sizlerde yapmayın.

  Hani hep söylerizya allah doktora muhtaç etmesin doktorsuzda bırakmasın bizleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder