16 Şubat 2013 Cumartesi

KURABİYE YAPTIM TAVSİYE EDERİM.


     Dün akşam eve gidince filizce lezzetler blogundan aldığım kurabiye tarifini yaptım.Bu akşam halama geçmiş olsun için gideceğim giderken elim boş gitmek istemedim.Tarifi çok kolay ve pratik lezzetlide oldu.Bloglardan aldığım tarifleri bu aralar yapmaya başladım ve süper tatları var sizlerede tavsiye ederim.

      MALZEMELER:Yarım paket margarin
1çay bardağı sıvı yağ
1 çay bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
3çorba kaşığı şeker birdahaki sefer 2 ,5 yemek kaşığı kullanacağım.
1 çay kaşığı tuz.
Aldığı kadar un
Bütün malzemeleri karıştırıyorsunuz.Hamur yapıyorsunuz .Ben bardak ile yuvarlak şekiller yaptım.
1yumurta sarısı üstü için ve susam
Bizde davul fırın var fırın tepsisi ve bir küçük tepsi  kurabiye çıkıyor.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder